- Толығырақ
-
Категория: Жаңалықтар
-
Жарияланды Жұма, 07 Наурыз 2025 03:00
-
Автор: Super User
-
Қаралды: 18
59 облыстық халық аспаптарында жас орындаушылар байқауы-фестивалі 18-19 ақпанда Қостанай қ.БММ-де өтті. Облыстың 17 өңірінен 108 солист, 12 ансамбль және 2 оркестр домбыра, қобыз, шертер, жетіген, аккордеон, баян, гитара, балалайка, домрада өз өнерлерін көрсетті. Балалар кіші, орта және үлкен-3 жас санаттарында 2 конкурстық күн жарысты.
Облыстық байқауда балалар өнер мектебін 4 оқушы таныстырды. Давитадзе Натэла - уч.Заматаева О. П. (гитара), Комленков Матвей - уч. Огородникова С. г. (аккордеон), Шевчук Андрей - уч. Тимофеева Т. М. (аккордеон), Айменова Мадина-уч. Рыспаева з. т. (домбыра).
Байқау қорытындысы бойынша Давитадзе Натэла аға топта Гран-при алды, Комленков Матвей кіші топта 1 орын алды, Шевчук Андрей конкурстың дипломанты болды, Айменова Мадина конкурсқа қатысушы сертификатын алды. Мұғалімдер Қостанай облысы әкімдігінің білім басқармасының грамоталарымен марапатталды
Бұл туралы 27.02.25 ж. №9(952) "Жітіқара жаңалықтары" және 28.02.25 ж. №8(656) "мұғалім +" газеттерінен оқи аласыз.


- Толығырақ
-
Категория: Жаңалықтар
-
Жарияланды Сейсенбі, 18 Ақпан 2025 01:15
-
Автор: Super User
-
Қаралды: 31
2025 жылдың 12 ақпанында Жітіқара қаласының Балалар өнер мектебі КММ педагогы Г. С. Серикбаева облыстық семинарға қатысты Семинарды өткізу орны: Рудный қаласының білім бөлімінің "Балалар көркемсурет мектебі" КМҚК . Семинарының тақырыбы: "Тағылымдама алаңы педагогтердің кәсіби құзыреттілігін дамыту құралы ретінде" Мақсаты бейнелеу өнері сабақтарында оқитын әмбебап оқу іс-әрекеттерін қалыптастыру тұрғысынан олардың кәсіби құзыреттіліктерін дамыту бойынша Бейнелеу өнері мұғалімдерінің тағылымдамасын ұйымдастыру және сүйемелдеу болып табылады . Тағылымдама алаңының шығармашылық тобы: С.В. Медведева , педагог-зерттеуші, Қазақстан Суретшілер Одағының мүшесі ; Е.А. Хвостенко , педагог - зерттеуші, Қазақстан Суретшілер Одағының мүшесі, Халықаралық педагог-суретшілер Одағының мүшесі.

Толығырақ: Тағылымдама алаңы педагогтердің кәсіби құзыреттілігін дамыту құралы ретінде