4 мамырда музыкалық бөлімнің 5-сыныбында «Синкоп - ырғақтың маңызды суреттеу құралдарының бірі ретінде. Синкоптың музыкада, сондай-ақ қазақ халық әндері мен қазақстандық композиторлардың шығармаларында кеңінен қолданылуы».

Бұл сабақтың мақсаты синкопты игеру, жаңа ырғақты топ – синкоппен танысу барысында қазақ халық әндерінде әуезді естуді тәрбиелеу болды.

Мұғалім Г. Г. Тегкаева балаларға синкоп, оның ерекшеліктері туралы қызықты әрі қолжетімді айтып берді және синкопты қолданудың К. Мусин «Шахтер әні», «Пошташы», К. Қожамияров «Көктем», «Кітабым»,  Б.Байқадамов «Жаз», С. Мұхамеджанов «Таңғажайып бұл қалай хат?», «Шолпаным», Ақан сері «Майда қоңыр», Е.Брусиловский «Сәлем» сияқты көптеген мысалдарын келтірді.  Сондай-ақ, А.Затаевичтің «Қазақ халқының 1000 әні»  жинағында 378, 906, 71, 639 және т. б. нөмірлі әндер бар.

Оқушылар Димаш Құдайбергеннің орындауындағы әдемі «Дайдидау» әнін тыңдап, М.И. Глинканың «Иван Сусанин» операсынан краковяктың бейнежазбасын тамашалады. Синкопқа негізделген ән айтқаннан кейін оқушылар украин және чех халық әндерін орындады. Сондай-ақ, қыздар фортепианода пьесалар ойнады, онда кейіпкерге сергектік пен қуат беретін синкоп болды. Сабақ соңында балалар Е.Брусиловскийдің «Ферғана тақиясы» музыкасына қазақ халық биін орындады.